رستوران های ایرانی دبی
نوشته شده توسط : dellaram

رستوران تهران دبی

 

تور دبی رستوران تهران

رستوران تهران دبی سه شعبه در این کشور کوچک دارد که گفته می شود هر سه آن ها در یک زمان افتتاح شده است. یکی از شعب رستوران تهران دبی در خیابان ساحل جمیرا واقع شده است و انواع غذاهای لذیذ ایزانی را برای مهمانان خود سرو می کند.

تور دبی رستوران تهران

این رستوران از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد باز است و آماده خدمت رسانی به گردشگران تور دبی مهر 94  که می خواهند غذای ایرانی نوش جان کنند، می باشد. در این رستوران انواع غذاهای لذیذ ایرانی اعم از پیش غذا , غذای اصلی , انواع دسرها و سالادها , نوشیدنی ها و... سرو می شود که دارای طعمی بی نظیر می باشند.

تور دبی رستوران تهران

 

تور دبی رستوران تهران

آنچه که این رستوران را منحصر به فرد کرده است دکوراسیون زیبا و مدرن آن و به همراه داشتن کارکنانی خبره و خدمت رسان می باشد که با برخوردی متناسب از مهمانان خود پذیرایی می کنند. گردشگران تور دبی مهر 94  در این رستوران می توانند تمام غذاهای لذیذ ایرانی مورد نظر خود را نوش جان کنند و از محیط آرامش بخش آن نهایت لذت را ببرند.

تور دبی رستوران تهران

 

 

 

رستوران حاتم دبی

تور دبی رستورن ایرانی حاتم

رستوران حاتم دبی از رستوران های ایرانی منطقه سیتی سنتر دیره می باشد که دارای محیطی زیبا و آرامش بخش است و روزانه غذاهای بسیار لذیذی را با مواد غذایی عالی و سالم برای مهمانان خود سرو می کند.

تور دبی رستوران ایرانی حاتم

این رستوران دارای چند شعبه می باشد و قیمت غذاهای آن بسیار مناسب است. گردشگران تور دبی پاییز 94 در این رستوران می توانند هر غذای ایرانی که باب میلشان است را سفارش دهند تا با طعم و طبخی بی نظیر آن را نوش جان کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تور دبی رستوران ایرانی حاتم

 

 

 

رستوران ایرانی نسیرین دبی

تور دبی رستوران ایرانی نسرین دبی

رستوران ایرانی نسرین دبی بین دو هتل شرایتون و مارکوپلو در خیابان مطینه واقع شده است. این رستوران انواع غذاهای لذیذ ایرای را مهمانان خود سرو می کند و مسافران تور دبی آبان 94  در این رستوران می توانند لحظات خوشی را با نوش جان کردن غذاهای خوش مزه ایرانی سپری کنند. این رستوران برای جلب رضایت مشتریان خود از مواد غذایی تازه استفاده می کند. از دیگر ویژگی های این رستوران داشتن کارکنانی مجرب و حرفه ای می باشد که با برخوردی مناسب از مسافران و گردشگران تور دبی آبان 94  که رستوران نسرین را برای میل کردن غذا انتخاب کرده اند استقبال می کنند. این رستوران ایرانی از ساعت 12 ظهر تا 12 نیمه شب آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مهمانان خود هستند.

تور دبی رستوران ایرانی نسرین دبی

 

 

 

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

رستوران ایرانی شهرزاد دبی از بهترین و زیباترین رستوران های ایرانی این منطقه است که در یک هتل 5 ستاره به نام حبات ریجنسی قرار دارد و در کنار سایر رستوران های آن فعالیت می کند. این رستوران ایرانی به دلیل خدمات بی نظیری که مهمانان خود ارائه میدهد موفق به کسب جایزه شده است. گردشگران عزیز تور دبی آبان 94 در این رستوران می توانند انواع غذاهای لذیذ ایرانی را نوش جان کنند و از طعم بی نظیر آن ها نهایت لذت را ببرند.

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های ایرانی دبی , بهترین رستوران های ایرانی دبی , معرفی رستوران های ایرانی دبی , رستوران های خوب ایرانی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: