دیدنی های آنتالیا
نوشته شده توسط : dellaram

مسجد مراد پاشا :

این مسجد که به دستور صدراعظم مراد پاشا ساخته شده است یکی از جاذبه های دیدنی آنتالیا به شمار می رود . بنای این مسجد در سال 1570 بوده و به گونه ای ساخته شده است که بر روی یک 10 ضلعی واقع شده است این مسجد به وسیله یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن با سنگ های رنگی تزیین شده است . ستون های این مسجد در انتهای آن قرار دارند و به شکل سه گنبد می باشند .این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران از این مسجد دیدن می کنند .شما می توانید با همراهی تور آنتالیا از این مسجد دیدن فرمائید.

_مراد_پاشا_آنتالیا.JPG


بلدیبی آنتالیا :

منطقه بلدیبی آنتالیا در 38 کیلومتری آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر قرار گرفته است . این منطقه یکی از زیباترین مناطق آنتالیا به شمار می رود ، جاذبه تفریحی این منطقه باعث شده تا همه ساله عده بسیاری از گردشگران آنتالیا از این منطقه دیدن کنند . این منطقه کوهستانی  پوشیده شده از طبیعت سر سبز و و درخت های نانج و کاج می باشد و دارای آب و هوای بسیار مطبوعی است. این منطقه مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی و دوچرخه سواری می باشد . از علاقه مندان به طبیعت دعوت می کنم که در تورآنتالیا از این منطقه دیدن فرمایند .

_آنتالیا.jpg

_آنتالیا_2.jpg


ساحل آلانیا :

ساحل آلانیا ساحلی شنی است که درارای ساحل آبی به رنگ فیروزه است که در هوای آرام میتوانید ماهی ها را در سواحل نارنجی کی کوبات مشاهده کنید .شهر آلانیا یکی از شهرهای توریستی آنتالیا نیز هست مکانهای تفریحی زیادی در شهر آلانیا است از قبیل پلاژها و پارکهای ابی آلانیا ، غار دامالاش آنتالیا و ساحل کی کوبات آلانیا…

_2.jpg

_3.jpg





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا , جاذبه های آنتالیا , تفریحات آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: