هتل های استانبول
نوشته شده توسط : dellaram

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول در میدان تقسیم برای اقامت مسافران تور استانبول  واقع شده است. این هتل در سال 2008 ساخته شده و در مجموع 181 اتاق دارد. لابی و اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس رایگان تجهیز شده است. برای رفاه حال مسافران تور استانبول در نزدیکی این هتل مرکز همایشات استانبول، مراکز اصلی شهر و جاذبه های تاریخی و فرهنگی استانبول قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در 5 کیلومتری هتل نیز کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار گرفته دارند. همچنین برای رفاه حال میهمانان تور استانبول  رستوران و بار کامپس بر روی پشت بامهتل تایتانیک سیتی واقع شده اند.

 

امکانات هتل شامل:

امکانات رفاهی: رستوران، پذیرش شبانه روزی،صبحانه در اتاق، بار، آسانسور، مجهز به سیستم تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بوفه، سرویس نگهداری اطفال، مرکز بدنسازی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، خدمات کرایه اتومبیل و... می باشد.

امکانات تفریحی: استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار و... می باشد.

 

 

تصویر هتل تایتانیک سیتی استانبول

تصویر لابی هتل تایتانیک سیتی استانبول

تصویر رستوران هتل تایتانیک سیتی استانبول

تصویر استخر هتل تایتانیک سیتی استانبول

تصویر اتاق هتل تایتانیک سیتی استانبول

تصویر اتاق هتل تایتانیک سیتی استانبول


هتل ایکبال دلوکس استانبول

هتل ایکبال دلوکس استانبول در منطقه لاللی استانبول واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول  برای اقامت مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل مجموعا 140 اتاق دارد. در فاصله 12 کیلومتری این هتل فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار گرفته است. در ارتباط با تردد میهمانان تور استانبول میتوان گفت میدان قدیمی و معروف استانبول در فاصله 4 کیلومتری از هتل ایکبال دلوکس قرار دارد. ایستگاه تراموا نیز روبروی هتل قرار گرفته و دسترسی به آن راحت می باشد. اماکن تاریخی مانند مسجد ایاصوفیه 1 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. همچنین هتل مذکور به دیواره هاب تاریخی شهر استانبول نزدیک می باشد. بای رفاه حال مسافران تور ترکیه  پذیرش هتل نیز به صورت 24 ساعته است. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا، جکوزی، سولاریوم، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، بار، مجهز به اینترنت وای فای، آسانسور، صرافی، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پرتاب دارت، اتاق جلسه و... می باشد.

 

 

تصویر هتل ایکبال دلوکس استانبول

تصویر هتل ایکبال دلوکس استانبول

تصویر لابی هتل ایکبال دلوکس استانبول

تصویر رستوران هتل ایکبال دلوکس استانبول

تصویر رستوران هتل ایکبال دلوکس استانبول

تصویر اتاق هتل ایکبال دلوکس استانبول

 


هتل آسپن استانبول

هتل آسپن استانبول در منطقه لاللی و در مرکز شهر استانبول واقع شده و جزء هتل های  4 ستاره استانبول  برای اقامت مسافران تور استانبول می باشد . این هتل مجموعا 63 اتاق دارد. ایستگاه تراموا لاللی 3 دقیقه و ایستگاه مترو 10 دقیقه با هتل آسپن استانبول فاصله دارد. برای رفاه حال مسافران تور استانبول این هتل برای کودکان زیر 2 در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند و نیز برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند رایگان است. در 1 کیلومتری هتا بازار بزرگ استانبول قرار گرفته است. در فاصله 17 کیلومتری هتل نیز فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار دارد. برای رفاه حال مسافران تور ترکیه در این هتل جکوزی در روی بام هتل قرار گرفته است. همچنین اماکن تاریخی نظیر مسجد سلطان احمد و مسجد ایاصوفیه به هتل آسپن نزدیک است.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق ماساژ، جکوزی روی بام، حمام ترکی و بخار، اتاق بازی، سونا، مجهز به اینترنت وایرلس، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، تریا، لابی، اتاق تلویزیون و...

 

 

تصویر هتل آسپن استانبول

تصویر لابی هتل آسپن استانبول

تصویر اتاق هتل آسپن استانبول

تصویر اتاق هتل آسپن استانبول

 

هدیه به بازدید کنندگان وبلاگ تقویم سال 94 در قالب گردشگری

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول , هتل های درجه یک استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: